Veel gestelde vragen

Hoe kan ik mijn ontvanger opsturen?

Het verzenden van uw ontvanger is uw verantwoordelijkheid. We raden u aan uw pakket verzekerd te versturen met TNT zeker pakket. U dient het serviceformulier welke op onze site te vinden is in te vullen en met de satellietontvanger mee te sturen. Zorg ervoor dat u uw ontvanger veilig verpakt. Dit geeft een veilig gevoel dat u er alles aan heeft gedaan dat uw ontvanger niet kan beschadigen tijdens de verzending. Als wij een verpakking moeten vervangen vanwege een onveilige doos zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen! Een tip: verstuur uw zending altijd met verzekerd vervoer.

Hoe lang duurt de reparatie en wanneer krijg ik mijn ontvanger terug?

In de meeste gevallen is uw ontvanger binnen twee werkdagen gerepareerd. Nadat we uw betaling hebben ontvangen, wordt uw ontvanger direct terug gestuurd. Wanneer niet duidelijk is wat het probleem van uw ontvanger is (of dat een onderdeel niet voorradig is), kan de reparatie wat langer duren.

Waar moet ik mijn tuner naartoe sturen?

De adresgegevens voor reparatie sturen wij u nadat u ons een mail heeft gestuurd met de duidelijke klachtomschrijving , merk en type ontvanger met serienummer, dit kunt u doen via onze contact pagina.

Hoe weet ik of de voeding defect is?

Als het lampje op de display bord niet meer brandt, en het apparaat niet meer aan wil gaan, dan is waarschijnlijk de voeding defect.

Onderzoekskosten

De onderzoekskosten worden in rekening gebracht indien er geen sprake is van garantie op de reparatie. In deze prijs zijn behandeling - administratie en verzendkosten verrekend. Wanneer u na een prijsopgave het apparaat ongeprepareerd retour gezonden wilt hebben, worden € 20,00 onderzoekkosten en € 8,50 verzendkosten in rekening gebracht.6. Kan ik mijn receiver ook zelf komen brengen?Ja, dat kan. U moet hiervoor wel een afspraak maken! U stuurt een mail met uw telefoonnummer en we bellen u terug voor een afspraak.

Reparatie garantie?

Wij geven een standaard reparatie garantie van 3 maanden op de te vervangen onderdelen, tenzij dit anders overeengekomen is bij de reparatie. Deze gaat in vanaf het moment dat de reparatie bij ons voor u klaar ligt. Garantie vervalt wanneer geconstateerd word dat het defect is veroorzaakt door ondeskundig gebruik, hardwarematige of softwarematige aanpassingen, inductie(bliksem), valschade of vochtschade.Probeert u de apparatuur goed uit, mocht de reparatie niet correct zijn uitgevoerd dan kunnen we de receiver nog voor het beëindigen van de garantieperiode opnieuw in behandeling nemen.